Izjemno uspešno poslovanje na tujih trgih – ključni dejavniki, ki jih ne smemo pozabiti V uvodnem prispevku bo govora o konkurenčnost slovenskega gospodarstva v globalnem okolju in trendih. Hiter pregled izvoznih izgledov, panog in potencialov. Največji poudarek bo dan pregledu ključnih izzivov s katerimi se soočajo slovenski izvozniki. PREZENTACIJA -> TUKAJ Odmor Kako do novih kupcev, novih poslov na tujih trgih – praktični nasveti Podjetje Lumar je bilo nekaj časa del mednarodne skupine, sedaj ponovno nastopa samostojno. V prispevku bodo predstavljene bogate izkušnje vstopanja na nove trge, vključno z izkušnjami, ki so jih dobili kot del skupine. Kaj so tiste aktivnosti, ki jih je nujno potrebno narediti pred in med vstopom na novi trg. Slišali bomo nekaj praktičnih izkušenj in nasvetov. PREZENTACIJA -> TUKAJ
Odmor
Kako povečati poslovanje z obstoječimi globalnimi kupci Podjetje Boxmark je bilo še pred tremi leti izvozno vezano na zgolj eno dejavnost. V prispevku bodo pokazane izkušnje, kaj vse in kako so naredili, da bi to svojo vezanost na eno, zelo nihajočo panogo, zmanjšali. V treh letih so odprli nove panoge, našli niše, sodelovali z domačimi dobavitelji….vse to jim omogoča v prihodnje veliko manjšo odvisnost od ene izvozne panoge. PREZENTACIJA -> TUKAJ V prispevku bodo prikazani ključni gradniki izvoznega marketinga. O čem vse razmišljati, ko želimo
postaviti učinkovit in uspešen mednarodni marketing. Iz primera DonatMg se bo dalo potegniti zaključke o ključnih gradnikih izvoznega marketinga.
Kako nam uspeva širiti mednarodno prodajo? Katere so bile glavne ovire in kako smo jih rešili? Javni pogovor z managerji, ki so mednarodno zelo uspešni. Govorili bodo o svoji večletni praksi, uspešnih in neuspešnih potezah. Sporočite svoje izzive in o njih bomo govorili z gosti, ki imajo veliko kilometrine v mednarodnem poslovanju. Vsak od gostov bo predstavil en njihov pristop, kako so iskali nove kupce in en pristop, kako so povečali poslovanje z enim mednarodnim kupcem. Tako bomo slišali vsaj 6 idej, pristopov dobre prakse širitve mednarodnega poslovanja. V pogovoru bodo sodelovali Andrej Božič iz Steklarne Hrastnik, Klemen Štular iz NIL-a in drugi.
Zaključek Izvoznega fokusa
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance