13. Izvozni fokus je potekal 14. februarja 2018, od 9.00 do 13.30 ure v kongresni dvorani Kristalne palače.
Izkušnje in nasveti so bili usmerjeni na vprašanja, kako do novih kupcev v Nemčiji, Italiji …, kako v mednarodnem okolju deluje digitalni marketing, kako prodreti do kupcev na velikih in nasičenih trgih, kako dvigniti mednarodno prodajo, kaj so lahko konkurenčne prednosti, kako razvijati svoje mednarodne partnerje …
Gost tokratnega Izvoznega fokusa je bil Jure Šumi (Knauf Insulation), ki je spregovoril o največjih izzivih in trikih, ki so prinesli mednarodne uspehe v 3M in Knaufu Insulation. Jure Šumi vseskozi deluje v mednarodnem okolju od Azije do Amerike. Kako v Kazahstanu prodajati izdelke višje vrednosti, kako mednarodnega trgovca prepričati, da je zanj bolje prodajati take izdelke, kako »Arabcem prodati kamen, ki ga vmešajo v svoj pesek« … je le nekaj primerov, ki jih je predstavil.
Praktične rešitve pri osvajanju novih kupcev
Neprecelnjive izkušnje uspešnih v mednarodnem poslovanju
3 dejavniki večje mednarodne uspešnosti – diferenciacija, boljša partnerska mreža, maksimalna izkoriščenost digitalnega sveta
V spodnjem video prispevku lahko prisluhnete nasvetom za uspešno mednarodno poslovanje, ki so jih delili govorniki 13. Izvoznega fokusa.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance