14. Izvozni fokus je potekal 6. aprila 2018, od 9.00 do 13.30 ure v kongresni dvorani Kristalne palače.
Mednarodno poslovanje je še kompleksnejše od domačega. Kupci so kompleksnejši, poslovno okolje se še hitreje spreminja, prodajni in komunikacijski kanali se razlikujejo….zato je pridobiti in ohraniti mednarodnega kupca še večji izziv. Na tokratnem Izvoznem fokusu smo pogledali različne vidike dela z mednarodnimi kupci. Od upravljanja več prodajnih kanalov, spremljanja in izboljševanja digitalnih kanalov komunikacije do upravljanja odnosov z mednarodnimi kupci. Posebno pozornost smo namenili kadrom – kako do pravih kadrov za mednarodno poslovanje?
Dodatno vrednost že tako zanimivim prispevkom pa so dodali tudi praktični nasveti uspešnih podjetnikov, ki že spretno krmarijo na tujih trgih.
Gost tokratnega Izvoznega fokusa je bil Sašo Kronovšek (Silco), ki je spregovoril, kako je »iz nič« razvil podjetje in znamko, ki sedaj uspešno proizvaja in prodaja izdelke v EU, ZDA… Kako so prišli do razvoja lastnih izdelkov, zakaj se je splačalo in kako so razvijali svojo lastno znamko, kako kupce v UK prepričati, da kupujejo materiale za avtoličarska popravila, sredstva za čiščenje in zaščito avtomobilov, za servisiranje avtomobilskih klim…, na katerih piše »Made in Slovenia«. Kako je pristopil k razvoju podjetja, kako vlaga v kadre, kako delajo s kupci, da dosegajo stalno rast in povečujejo svoj izvoz.
V spodnjem video prispevku lahko prisluhnete nasvetom za uspešno mednarodno poslovanje, ki so jih delili govorniki 14. Izvoznega fokusa.
Prihod udeležencev in registracija
»Multi channel« v mednarodnem poslovanju – kako biti uspešnejši?
Odmor za druženje
Kako razviti sodelovanje s ključnimi mednarodnimi kupci
Odmor za druženje
Kako do rasti in kako do kadrov za mednarodni uspeh
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance