Prek sto udeležencev izvoznega fokusa je poslušalo, kako je nekaterim uspešnim manjšim ali večjim izvoznikom uspelo prodirati na globalni trg, kjer je konkurenca res huda. Rdeča nit 2. Izvoznega fokusa: Diverzifikacija ali fokus – kaj je prava pot pri mednarodnem poslovanju?
Glejte v prihodnost, ker posel, ki ga danes delate, je že mrtev! Tako je na 2. izvoznem fokusu Časnika Finance udeležencem svetoval Domen Ščukovt, izvršni direktor Sensilaba. Med drugim je povedal, da jim je s specifičnim prodajnim kanalom v dveh letih uspelo popolnoma spremeniti podjetje in celotno ekipo zaposlenih.
Leta 2012 so v Sensilau v celoti spremenili srategijo in sicer so začeli z internetno prodajo in prodajo prek klicnega centra. Danes ima Sensilab danes 9 trgovin s spletno prodajo in če so pred tremi leti 95 odstotkov izdelkov prodali v lekarnah in trgovinah jih danes le 25 odstotkov. Navzoči so kar na 30 različnih trgih, tudi na kitajskem in arabskem trgu.
V dveh letih so pravzaprav ustvarili novo podjetje, ki ga tudi starejši zaposleni težko prepoznajo. In kakšen je Sensilab danes? Imajo inovativen prodajni koncept, izdeke pa prilagajajo posameznim trgom.
Ščukovt izvoznikom svetuje: “Prilagodite posel direktni prodaji, postanite hitri in agilni, povežite prodajne kanale, navadite se na stalno hojo po robu! Direktna prodaja je precej bolj stretesna kot klasična! Investirajte v interno ekipo in odpirajte nove trge! Glejte v prihodnost, ker ta posel, ki ga danes delate, je že mrtev!”
Več o dogajanju na 2. izvoznem fokusu si preberite tukaj
Preberite tudi: Kako najti dobre kadre za poslovanje na tujih trgih
Diverzifikacija ali fokus – kaj izbrati kot strategijo mednarodnega poslovanja V prispevku bodo prikazane izkušnje, kako je Sensilab z kombiniranjem različnih kanalov vstopal na posamezne trge. Kombinacija različnih prodajnih kanalov jim je omogočila večjo prilagodljivost in učinkovitejši vstop v posamezno državo. Velik poudarek je bil zlasti na online kanalih, ki lahko marsikomu olajšajo vstop na novi trg. Niso pa brez tveganj. O teh izkušnjah bo govora v prispevku. Odmor
Kadrovski izzivi mednarodnega poslovanja V tem sklopu želimo s tremi primeri udeležencem ponuditi izkušnje pri iskanju kadrov na mednarodnih trgih in izkušnje upravljanja s kadri na različnih trgih. Kako se lotiti iskanja in selekcije kadrov v tujini? Kako upravljati kadre v različnih državah, različnem pravnem in kulturnem okolju? Na ta vprašanja bodo odgovorili s pomočjo treh primerov
PREZENTACIJA –> tukaj
PREZENTACIJA –> tukaj
Odmor
Upravljanje mednarodnega poslovanja skozi oči marketingaša, direktorja, podjetnika Zaključni pogovor izkušenih izvoznikov »Kaj nas učijo izkušnje uspešnih o mednarodnem poslovanju?« V pogovoru bosta sodelovala Janez Škrabec (Riko) in Boštjan Šifrar (SIBO Group). Skozi pogovor želimo dobiti odgovore na vprašanja ali je v mednarodnem poslovanju bolje slediti diverzifikaciji ali fokusu poslovanja, kako iskati prave partnerje, kako dobiti dobre kadre in kako jih ohraniti na mednarodnih trgih.
PREZENTACIJA –> tukaj
Zaključek Izvoznega fokusa
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance