3. Izvozni fokus (Strateške, finančne in trženjske pasti mednarodnega poslovanja) je bil naravnan »FINANČNO-OSVAJALSKO«. Kot na prvih dveh Izvoznih fokusih smo tudi tokrat imeli zgolj primere podjetij, ki uspešno delujejo na mednarodnih trgih. Odkrili smo nove primere dobre prakse osvajanja novih trgov, kako se pripraviti na vstop na tuj trg. En sklop fokusa je bil namenjen tudi finančnim izzivom mednarodnega poslovanja. Slišali smo lahko tako nasvete direktorice financ mednarodnega podjetja kot tudi nasvete bančnih strokovnjakov, kako reševati finančne izzive mednarodnega poslovanja.
Svoje izkušnje in dobre prakse na mednarodnih trgih na dogodku, ki je brezplačen, so s približno 60 udeleženci delili: Tomas Vucurevic, MSIN, Iztok Rozman, Swaty Comet, Štefan Kuhar, Gorenje, Magdalena Šurina, Steklarna Hrastnik, Jure Šumi, Knauf Insulation, Urška Štuklel in Klavdija Čeč, Unicredit, ter Martin Logar iz združenja BSCC.
Več o dogajanju na 3. izvoznem fokusu si preberite tukaj
Kako zgraditi strateški pristop k mednarodnemu poslovanju? V uvodnem prispevku bo avtor, na osnovi svojih 20 letnih izkušenj sodelovanja z različnimi podjetji v Sloveniji in tujini pri mednarodnem prodoru, predstavil kateri so preprosti, a usodni izzivi, ki jih podjetja ne rešijo, ko začnejo z mednarodnim poslovanjem. Katere dileme si morajo podjetja razjasniti in kakšne odločitve sprejeti, da bodo strateško uspešno lahko izvedla svojo širitev poslovanja. Nasveti bodo enako zanimivi tudi za vsa podjetja, ki že poslujejo na tujih trgih pa si želijo svojo izvozno uspešnost še povečati. Uvodnemu prispevku bo sledil pogovor, kako pristopiti k mednarodnemu poslovanju, da bo to resnično uspešno. Uvodničarju se bo v pogovoru pridružil še poslovnež z dolgoletnimi izkušnjami mednarodnega poslovanja Iztok Rozman (Swaty Comet).
Odmor
Finančne pasti mednarodnega poslovanja V prispevku bo prikazano, kako so v podjetju poskrbeli, da s plačili svojih mednarodnih kupcev nimajo veliko izzivov. Katere instrumente vse lahko uporabimo, kako vključiti prodajni oddelek, kako organizirati pregled terjatev, na kaj biti pozoren ob odločanju med zavarovanji terjatev… to je nekaj vprašanj na katere bo skozi praktične izkušnje odgovorila direktorica financ in računovodstva Steklarne Hrastnik.
Odmor
Pasti iskanja novih kupcev na mednarodnih trgih V prispevku bodo prikazani načini, kako na povsem novem trgu, v novi državi zgraditi mrežo kontaktov, kako poiskati in priti do kupcev, ki nas prej niso poznali. Zelo praktično, korak po korak, kako so iskali nove kupce za svoj novi program v Knauf Insulation V prispevku bo postavljeno ogledalo izvoznikov v kolikšni meri koristijo in kako bi lahko bolje izkoriščali mednarodna združenja.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance