V ospredje ne postavite svojega izdelka, ampak svojega kupca
Če preveč energije vložite v svoj izdelek, vam zmanjka energije za kupca in prodajo.
Tako je na 5. Izvoznem fokusu z naslovom naslovom Najnovejše dobre prakse in triki mednarodnega poslovanja, ki ga je danes v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravila Poslovna akademija Časnika Finance poudaril direktor in večinski lastnik IT družbe Špica International Tone Stanovnik. Prevelika osredotočenost na izdelek je po njegovih izkušnjah pogosta slabost slovenskih podjetij in razvojnih ekip v podjetjih.
Več o dogajanju na 5. Izvoznem fokusu si preberite tukaj
Kako boste izboljšali svoje mednarodne trženje
Uvodničar 5. Izvoznega fokusa Gregor Pfajfar (Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani): Najnovejši trendi trženja B2B in učinkovito odkrivanje razlik med mednarodnimi kupci – PREZENTACIJA
Predstavitev bo poslušalce popeljala skozi primere dobrih praks mednarodno delujočih in B2B usmerjenih podjetij. Ustavili se bomo na področjih trženja v digitalnem svetu, ustvarjanju vsebin B2B s poudarkom na uporabniški izkušnji, učinkoviti izrabi »big data«, soustvarjanju zgodb s porabnikom po uporabniški izkušnji … Pogledali si bomo tudi izsledke raziskave med slovenskimi izvozniki, ki bo razkrila, kako vzpostaviti in učinkovito vzdrževati odnose s kupci B2B ter kako potencialno razreševati nastale spore v tem odnosu. Poslušalec bo na koncu dobil celosten pregled nad smernicami v trženju B2B in razumevanje učinkovitega odkrivanja razlik med mednarodnimi kupci.
Tone Stanovnik (Špica): Kako odpirati, kako nadzirati in kako vzdrževati mednarodno poslovanje – podjetniški pristop, ki se obnese – PREZENTACIJA
V prispevku bo avtor delil svoje izkušnje, ki jih je pridobil v letih poslovanja svojega podjetja na več trgih izven Slovenije. Katere so ključne stvari, ki jih je potrebno narediti ob odpiranju novega trga in kako centralizirati ali decentralizirati mednarodno prodajo. Izjemno koristno za vse, ki šele vstopajo na mednarodni trg, oziroma za vse, ki želijo širiti svoje mednarodno poslovanje.
Andrej Brvar: »Ključni koraki pri izvozu na tuje trge in pri obstoju na tujih trgih« – PREZENTACIJA
Odmor in Bisnode Speed Networking
Kako pri mednarodnem prodoru uporabiti finančno in državno infrastrukturo in kaj naredimo lahko sami?
Jasmin Kukovica (Iskratel): Kako v mednarodno poslovanje vključiti aktivnosti države – PREZENTACIJA
Avtor bo z udeleženci delil večletne izkušnje, kako v mednarodno poslovanje vključiti tudi državo, njene agencije, dogodke … Kako uporabiti državno infrastrukturo pri mednarodnem poslovanju, kako izkoristiti obiske delegacij pri nas oziroma obiske, ki jih naša država organizira na tujih trgih, za doseganje svojih poslovnih ciljev v tujini. Praktične izkušnje za vse, ki poslujete zunaj Slovenije.
Mihela Colnarič (Cetis): Kako prodajati tujim državnim organom – praktični napotki – PREZENTACIJA
V prispevku bodo predstavljene praktične izkušnje in napotki glede mednarodne prodaje, s poudarkom glede sodelovanja z vladnimi institucijami: kako in kje dobimo kontakte, kdo so odločevalci, kako sodelujemo z njimi, sodelovanje na razpisih, sejmih in dogodkih … Prispevek bo posebej zanimiv za vse, ki prodajajo tujim ministrstvom, državnim organom.
Nataša Arko (SID – Prva kreditna zavarovalnica): Napotki za optimalno uporabo storitve zavarovanja terjatev – PREZENTACIJA
V prispevku bodo prikazani praktični primeri iz različnih industrij, kakšne so posledice ne dovolj pozornega spremljanja in odločanja glede zavarovanja svojih terjatev do kupcev v tujini.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance