Izvozni fokus: Če hočete pridobiti posel, poslušajte, ne nakladajte
Tako je na drugem letošnjem Izvoznem fokusu poudaril uvodni govornik Marjan Svetličič z ljubljanske Fakultete za družbene vede.
V svojem predavanju se je osredotočil na premagovanje medkulturnih razlik pri mednarodnem poslovanju. Svetličičev nasvet številka ena približno 80 udeležencem Izvoznega fokusa v organizaciji Poslovne akademije Časnika Finance je bil: »Če hočete pridobiti posel, poslušajte, ne nakladajte!« Prisluhnite, kaj kupca tare, kaj so njegove težave, šele zatem mu predstavite svoj izdelek ali rešitev.
Več o dogajanju na 6. Izvoznem fokusu si preberite tukaj>>
Preberite tudi: Izvozni fokus: Nasvet številka ena, če hočete pridobiti posel: Poslušajte, ne nakladajte!
Medkulturni in medčloveški vidiki pomembni pri mednarodnem poslovanju
Marjan Svetličič (Fakulteta za družbene vede): Kako premagovati medkulturne razlike pri mednarodnem poslovanju- PREZENTACIJA
V prispevku bo prikazano nekaj izzivov, ki se pojavljajo zaradi medkulturnih razlik, kako biti nanje pozoren in s katerimi medkulturnimi razlikami imamo Slovenci največ težav. Koristno za vse, ki imajo pri se svojem poslovanju opravka z različnimi kulturami.
Nataša Houmark (Johnson & Johnson): Upravljanje človeških virov in vodenje večkulturnih, virtualnih timov v mednarodnem okolju – PREZENTACIJA
V prispevku bi prikazan osnovni sistem učinkovitega upravljanja človeških vidov v mednarodnem podjetju. Poseben poudarek bo na napotkih vodenja večkulturnih regijskih timov ‒ timskost v virtualnih timih, učinkovitost tima brez stalne navzočnosti vodje, komunikacija, motiviranje, nagrajevanje … Koristno za vse, ki delajo z mednarodnimi timi v več državah.
Bisnode Speed Networking – priložnost za hitro spoznavanje udeležencev in odmor
Komunikacijski in finančni izzivi mednarodnega poslovanja
Črt Podlogar (Red Orbit): Kako je komuniciranje v oceanu drugačno od oglaševanja v ribniku – digitalni nasveti za izvoznike – PREZENTACIJA
V prispevku bo prikazano, kako naj podjetje spremeni svoj pogled na komuniciranje oziroma oglaševanje, ko zapusti »okolje« domače države. Poudarek bo na digitalnem okolju, ki je že v osnovi globalno. Avtor bo poskušal čim bolj praktično prikazati pomen razumevanja svojega globalnega kupca, zakaj je za digitalne platforme (denimo FB) še nujnejša natančna definicija ciljne skupine, s kakšnim proračunom sploh »iti« na mednarodne trge, kako izbirati med trgi ob omejenem proračunu, zakaj »Google ni vse« … Koristno za vse, ki že komunicirajo globalno v digitalnem okolju, in tiste, ki šele gredo »iz svojega domačega ribnika«.
Andrej Brvar: Zamude pri plačilih v državah EU – predstavitev rezultatov raziskave – PREZENTACIJA
V prispevku bodo prikazani rezultati raziskave o zamudah pri plačilih po državah, ki so največje trgovinske partnerke Slovenije (Avstrija, Nemčija, Italija, Francija, Združeno kraljestvo), in tudi podatki za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo. Prikazano bo tudi, kako bonitetne hiše merijo zamude pri plačilih za posamezno družbo.
Klavdija Čeč (UniCredit Bank): Vpliv gibanja cen surovin na izvozno usmerjena podjetja – PREZENTACIJA
V prispevku bo avtorica predstavila trenutni položaj na trgih različnih surovin in kakšne so napovedi za prihodnje gibanje. Prikazani bodo vpliv gibanja cen na poslovanje in tudi nekaj možnosti, kako se zavarovati pred neželenimi dogodki. V splošnem vedno pomislimo, da so nizke cene surovin ugodne za gospodarstvo. Ali so res? Tudi o tem bo govor v prispevku. Koristno za vse, ki so v svojem poslovanju vezani na surovine in gibanje njihovih cen
odmor za druženje
Kako si zagotoviti napredek v mednarodnem poslovanju – primeri dobrih prijemov
Štefka Topolovec in Ivan Serec (Mlekarna Celeia): Kako zaslužiti prve evre z lastno blagovno znamko v Italiji – izkušnje in načrti Zelene doline – PREZENTACIJA
V prispevku bodo prikazane izkušnje, kako je blagovna znamka Zelene doline vstopila na italijanski trg in kakšni so načrti za prihodnje aktivnosti. Koristno za vse na trgih široke porabe, ki razmišljajo o vstopu na tuje trge z lastno blagovno znamko.
Matjaž Meglič (Elan): Integracija distributerjev v razvojno-marketinške procese matične družbe – PREZENTACIJA
Aktivno vključevanje distributerjev prinaša pozitivne učinke na več področjih mednarodnega poslovanja. V prispevku bo prikazana dobra praksa, kako distributerje vključiti v razvojne in prodajne aktivnosti podjetja. Matjaž Meglič bo prikazal prakso vključevanja v razvojni cikel izdelkov in v proces oblikovanja oziroma izvajanja globalnih marketinških aktivnosti. Koristno za vse, ki želijo več od svojih distributerjev.
Hans Houmark (Donit): Kako ančrtno postati A partner svojemu globalnemu kupcu – praktične izkušnje – PREZENTACIJA
V prispevku bo prikazano, kako so se v podjetju Donit načrtno lotili izboljšanja svojega položaja pri ključnih mednarodnih kupcih – kako so jih izbrali in kaj so naredili, da so iz položaja B prišli na višjo raven sodelovanja. Koristno za vse, ki hočejo in iščejo poti, kako izboljšati svoj položaj pri obstoječih kupcih.
Zaključek 6. Izvoznega fokus
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance