Trgi niso enaki, zato ne smemo izhajati iz domačega trga, tuje trge moramo razumeti, zato so raziskave nujne. Raziskave so srce odločitev, na podlagi raziskav oblikujemo strategijo vstopa na trg. Za vstop na tuje trge potrebuješ ogromno znanja, je na 7. Izvoznem fokusu z naslovom Kako pospešiti svoje mednarodno poslovanje poudarila uvodničarka Aleksandra Kregar Brus iz Atlantic Grupe. Več o dogajanju si lahko preberete tukaj.
Na 7. Izvoznem fokusu smo imeli mešanico zelo zanimivih primerov dobre prakse mednarodnega poslovanja. Izboljšanja mednarodnega poslovanja smo se lotili z več vidikov – kako izboljšati mednarodni marketing, kako izkoriščati digitalni svet za boljše mednarodno poslovanje, kako uporabiti najnovejše metode in digitalna orodja za upravljanje poslovnih priložnosti oziroma novih kupcev na globalni ravni … Tokrat smo se prvič dotaknili davčnih vidikov mednarodnega poslovanja in tudi tega, kako se s pravnega vidika čim bolje pripraviti za širitev poslovanja zunaj Slovenije. Mešanica primerov zagotavlja vsem, ki si želijo izboljšati svoje poslovanje zunaj Slovenije, da bodo dobili nekaj idej, kako to narediti.
Preberite tudi: Izvozni fokus: Vsak teden spremljajte, kakšna je prodaja vaših izdelkov za vsak trg posebej
Kako boste izboljšali svoje mednarodni marketing?
Uvodničarka 7. Izvoznega fokusa – Aleksandra Kregar Brus (Atlantic Grupa): Kako priti do optimalnega mednarodnega marketinga – praktični nasveti PREZENTACIJA
Aleksandra Kregar Brus ima izjemno bogate marketinške izkušnje in že veliko let uspešno razvija in izboljšuje marketing v enem največjih regijskih podjetji. Atlantic Grupa tudi izjemno povečuje svoj obseg mednarodnega poslovanja. V uvodnem prispevku bo delila svoje izkušnje, kaj je ključno narediti in o čem razmišljati, če želimo izboljšati svoje marketinške aktivnosti na mednarodnih trgih. Eno je poslovati na domačem trgu, kjer poznamo navade, kupce, partnerje… Kako delati in razmišljati, ko pridemo na novi trg, kako prepoznati navade, kako se diferencirati, kako optimizirati sredstva, ali se je potrebno prilagajati, imeti svoje ljudi za vsak novi trg… na takšna vprašanja bo odgovorila na osnovi svojih dolgoletnih izkušenj. Koristno za vse, ki želijo še izboljšati uspešnost in učinkovitost svojega mednarodnega marketinga.
Aljaž Podlogar in Gregor Graf (digiGRAL): Digitalni marketing za mednarodni uspeh – praktični napotki
Digitalni svet je že dolgo stalnica. Ampak kako ga uporabiti za iskanje novih kupcev oz. utrjevanje pozicije na mednarodnih trgih? O tem bo skozi primere in izkušnje govora v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki želijo še bolje izkoristiti digitalni svet za povečanje svoje mednarodne prodaje. PREZENTACIJA
Odmor za Bisnode Speed Networking
Pravno-davčni izzivi mednarodnega poslovanja
Darinka Hvala (PwC Svetovanje): Davčni izzivi mednarodnega poslovanja in kako jih rešiti – praktični nasveti PREZENTACIJA
V prispevku bo predstavljeno kakšne davčne obveznosti nastanejo, ko se podjetje odloči za poslovanje na tujih trgih tako z vidika poslovanja v EU kot izven EU. Na primerih iz prakse bo predstavljeno, kdaj se mora podjetje registrirati za opravljanje dejavnosti v državah izven Slovenije in v katerih primerih morda to ni potrebno. Povzete bodo tudi predvidene spremembe v obdavčitvi znotraj EU, ki bi, z vidika davkov, morda lahko poenostavile ali pa zakomplicirale poslovanje v EU v prihodnje. Praktičen prispevek, ki bo zanimiv vsem, ki poslujejo izven Slovenije in želijo optimizirati tudi davčni vidik svojega mednarodnega poslovanja
Anton Janc (Trimo): Kako pripraviti pravni del mednarodnega poslovanja in najpogostejše pravne pasti pri mednarodnem poslovanju PREZENTACIJA
V prispevku bodo predstavljene pogoste ovire, ki se na pravnem področju lahko zgodijo pri mednarodnem poslovanju. Avtor bo na osnovi svojih večletnih izkušenj vodenja pravnega področja mednarodnega poslovanja predstavil na kaj biti pozoren na pravnem področju, ko posluješ izven domačega trga. Govoril bo tudi o sami organizacijo dela na pravnem področju. Zanimivo za vse, ki se ne želijo ujeti v pravne ovire pri svojem poslovanju izven Slovenije.
Odmor za druženje
Novi nasveti, kako premagati prodajne izzive mednarodnega poslovanja
Andrej Brvar: Najmanj tvegane in najbolj tvegane države za sklepanje poslov PREZENTACIJA
Poslovanje na tujih trgih je lahko visoko tvegano, če ne poznamo vseh dejavnikov, ki vplivajo na poslovanje. V prispevku bomo videli kakšna so tveganja in katere države so bolj oz. manj tvegane za poslovanje.
Anja Molan (Nicelabel): Kako učinkovito do novih potencialnih strank v digitalnem, globalnem svetu – izkušnje Nicelabel PREZENTACIJA
V prispevku bo prikazano, kako v podjetju Nicelabel z »marketing automation« povečujejo učinkovitost in uspešnost upravljanja novih potencialnih strank na globalnem nivoju. Z uporabo digitalnih orodji uspejo izjemno dobro »loviti« in upravljati nove potencialne stranke. Povedano bo tudi, kako urediti odnose s partnerji na tujih trgih, da tudi oni podpirajo in sodelujejo pri čim učinkovitejšem iskanju novih strank. Zanimivo za vse, ki si želijo več novih strank na tujih trgih.
Uroš Kušar (Litostroj Power): Dobre prakse vstopanja na tuje trge v energetiki PREZENTACIJA
Zaključek 7. Izvoznega fokusa
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance