Prvi Izvozni fokus v letu 2017 je bil namenjen »osvajanju« novih trgov, novih mednarodnih kupcev. Izkušnje in nasveti so bili tokrat usmerjeni na vprašanja, kako pridobiti zaupanje na trgih, kjer tvoje podjetje ali država ne pomeni veliko, ali pri strankah, ki te ne poznajo, kako doseči prvo prodajo in kako povečevati posel pri stari stranki, kako vstopiti na trg, ki je večji od vseh trgov, kjer si do zdaj prodajal … Zanimivi prispevki, polni velikih in malih praktičnih nasvetov, kako povečevati svoje mednarodno poslovanje.
OSREDNJI GOST Fokusa je novost, ki smo jo uvedli in je pogovor z izjemno izkušenimi mednarodnimi poslovneži o njihovih začetkih, največjih izzivih, trikih, ki so jim prinesli največje mednarodne posle, kako spet priti do strank skozi »tretja vrata« … Prvi gost je bil Janez Škrabec iz družbe Riko.
Prihod udeležencev in registracija
Gradnja mednarodnega zaupanja, če si »nov«, če si »majhen«
V prispevku bo pokazano, kako je Špica osvojila prve partnerje na novih trgih, kako so prišli do prvih stikov, kako so pridobili prve kupce … Pojasnjene bodo tudi izkušnje izvozne prebojne sekcije ZITex, ki povezuje več IKT-podjetij iz Slovenije pri nastopih na tujih trgih.
V prispevku bomo spoznali izkušnje podjetja, ki je zraslo od ideje do prek 25 zaposlenih s poslovanjem predvsem na trgu Velike Britanije. Kako vzpostaviti zaupanje, ko nisi znan oziroma prihajaš iz države, ki nima posebnega slovesa? Kako doseči, da stranka potrdi naročilo? Kako doseči, da se pri stari stranki povečuje obseg poslovanja? Kako se organizirati, če nisi fizično stalno navzoč na tujem trgu, a bi bilo dobro, da bi bil? Odgovore nam bo ponudil prispevek.
Odmor
Mednarodni poslovneži z veliko kilometrine delijo svoje izkušnje in nasvete
Pogovor z izjemno izkušenimi mednarodnimi poslovneži o njihovih začetkih, največjih izzivih, trikih, ki so jim prinesli največje mednarodne posle, kako spet priti do strank skozi »tretja vrata« … Gost bo Janez Škrabec iz družbe Riko. Izkoristite priložnost in za nasvet, izkušnjo povprašajte poslovneža z resnično veliko mednarodne kilometrine.
Odmor
Kompleksnost mednarodne prodaje in priložnosti za sodelovanje
V prispevku bodo prikazane izkušnje, kako na tujem trgu prodajati rešitve, ki so razmeroma nove za podjetje (glede na osnovno dejavnost), in rešitve upravljanja sistemov, ki niso preproste niti za same naročnike. Kompleksnost rešitev, prepletenost vključenih oseb, novi trgi … Kako vse to voditi, da na koncu uspešno izkoristimo prodajno priložnost.
Konzorciji podjetij so uveljavljen način za vstop ali nastop na tujem trgu, za pridobitev poslov. Uporabljajo ga podjetja v vseh industrijah. Kako se tega lotiti, kje so ovire in priložnosti za hitrejši uspeh in zakaj je tega v mednarodnem poslovanju slovenskih podjetij še zelo malo? Kako prihranimo s konzorcijem? Kako povečamo svojo moč? Odgovore dobite na Fokusu. Koristno za vse, ki vedo, da vsega vedno ni treba ali ni mogoče narediti sam.
Spoznali bomo izkušnje manjšega podjetja, ki deluje na področju energetsko učinkovite gradnje, ki se nenehno razvija. Podjetje ima izjemno veliko znanja, dela pa tudi pri industrijskih projektih na različnih koncih sveta. A še vedno je v svetovnem merilu »zelo majhno«. Slovenski trg je že zasičen in veliko premajhen za širitev in razvoj. Kako iskati posle na velikanskem in konkurenčnem kitajskem trgu, kaj sploh narediti kot domačo nalogo, preden se odpraviš v tujino, kako izkoristiti državne aktivnosti, kako oblikovati konzorcije, kako »zapakirati« svoje znanje v prodajni produkt, da ga sprejmejo veliko večji igralci … Koristno za vse, ki imajo ambicije prodreti na večje mednarodne trge.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance