17. IZVOZNI FOKUS
Novi izvirni načini za povečevanje mednarodne prodaje
Prvi Izvozni fokus v letu 2019 je bil namenjen delitvi dobre prakse mednarodne prodaje. Skozi povsem praktične primere smo skušali odgovoriti na številne izzive v mednarodni prodaji.
Kako se diferencirati na zasičenem mednarodnem trgu? Kaj sploh lahko naredimo z omejenimi resursi glede na mednarodno konkurenco? Ko uspeš pritegniti pozornost in dobiš nekaj mednarodnega zaupanja – kako to nadgraditi? Kako še povečati obseg poslovanja s svojimi prvimi kupci? Kako si izboriti svoje mesto pri največjih mednarodnih kupcih? Kako njim postati pomembnejši dobavitelj, pomembnejši partner? Kako pri tem koristiti tudi različne načine financiranja mednarodne prodaje oz. kako nam pri mednarodni prodaji pomaga način financiranja svojih kupcev?
Odgovore so podajali praktiki, posamezniki, ki so te izzive doživeli in jih uspešno premagali:
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance